Wielkanocne gniazdko / Easter nest

Cześć, tu Dzika Fossa,

Wiem, że do świąt jeszcze troszkę czasu, ale urocze koguciki i kurki nie dają o sobie zapomnieć. Przygotowałam dla Was nieco „jajeczną” inspirację. Bazę z nowej wiosennej kolekcji okleiłam papierem scrapowym,położyłam maskę a obramówkę pomalowałam farbami akrylowymi. Ułożyłam gniazdko z piórek i jajek, dołożyłam hdf-ki z gałązkami i baziami oraz małego kogucika. Napis, chlapania i praktycznie gotowe :)

Hi, this is Dzika Fossa, 

I know that there is still a little time until Easter, but roosters and hens do not let themselves be forgotten. I have prepared a bit of "egg" inspiration for you. I covered the base from the new spring collection with scrap paper, put a mask on it and painted the frame with acrylic paints. I made a nest of feathers and eggs, added HDF files with twigs and catkins, and a small rooster. Inscription, splashes and almost ready :)







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty