Wielkanocna kartka z królikiem / Easter card with a rabbit

Witajcie!

U mnie nadal wielkanocnie. Ponownie sięgnęłam po wiosenno-wielkanocne nowości tekturkowe i tym razem powstała kartka w formacie DL. W centralnym miejscu kartki umieściłam wianek a w nim królika. Po bokach zbudowałam kompozycje kwiatowe z kwiatów z foamiranu, uzupełniłam je tekturkowymi jajeczkami i gałązkami.  Użyłam też listków z HDFki. Zarówno tekturki, jak i listki z HDFki najpierw pokryłam gesso, a następnie pomalowałam delikatnie farbkami akwarelowymi, tworząc coś w postaci ombre. Kompozycję uzupełniłam jeszcze gałązkami z wykrojnika i gazą.

Mam nadzieję, że moja kolejna wielkanocna inspiracja Wam się spodoba.

Hello!

Still Easter for me. Again, I reached for spring and Easter cardboard novelties and this time I created a card in DL format. In the center of the card I placed a wreath with a rabbit in it. On the sides I built floral compositions of foamiran flowers, supplemented them with chipboar eggs and twigs. I also used HDF leaves. Both the chipboar and the HDF leavs were first covered with gesso, and then gently painted with watercolor paints, creating something in the form of an ombre. I supplemented the composition with twigs from the die and gauze.

I hope you enjoy my next Easter inspiration.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty