Wiosenny zając / Spring hare

Witajcie,

Cześć, tu Dzika Fossa. Dzisiaj , gdy coraz więcej kwitnie pąków i i pojawia się zieleni postanowiłam zrobić dla Was coś naprawdę wiosennego. Do uroczej bazy jajeczka dodałam zajączka z wielkanocnej kolekcji oraz tekturkowy napis. Dokleiłam trochę kwiatowych wycisków i pokolorowałam je farbami akrylowymi w bardzo wiosennych odcieniach. Napis posypałam brokatem i umocowałam go na kwiatach. Moim zdaniem bardzo wiosennie, prawda?

Hello,

Hi, this is Dzika Fossa. Today, when more and more buds bloom and greenery appears, I decided to do something really spring for you. I added a bunny from the Easter collection and a cardboard inscription to the charming base of the egg. I glued some floral impressions and colored them with acrylic paints in very spring shades. I sprinkled the inscription with glitter and attached it to the flowers. I think it's very spring, isn't it?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty