CZAS NA WĘDRÓWKĘ / IT'S TIME TO TRAVEL


Cześć, tu Dzika Fossa. 

Widzieliście już najnowszą kolekcję Artistiko Let’s camp? Ciężko było mi wybrać hdf-ki, które chcę użyć, bo wszystkie idealnie się nadają! Dla wszystkich miłośników pieszych wędrówek, tych górskich i nie tylko- to idealne dodatki żeby ozdobić swoje trofea z wypraw.

Rameczkę od wianka okleiłam papierem scrapowym, położyłam maskę i podmalowałam farbami akrylowymi. Następnie podkleiłam środek widoczkiem. Na dole było dość miejsca, żeby ułożyć kompozycję z wycieczkowych hdf-ek – nawet jeśli ciężko było wybrać.


Hello, this is Dzika Fossa. 
Have you seen new Artistiko Let's camp collection? It was hard for me to choose the HDFs that I wanted to use, because they are all perfect! For all lovers of hiking, mountain hiking and more - these are perfect accessories to decorate your trophies from expeditions.

I covered the wreath frame with scrap paper, put a mask on it and painted it with acrylic paints. Then I glued the center with a view. There was enough space at the bottom to arrange a composition of cruise HDFs - even if it was difficult to choose.




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com









Komentarze

Popularne posty