Wiosenny banerek z papierem ryżowym / Spring banner with rice paper

Witam się z Wami wiosennym banerkiem, na którym wykorzystałam ostatnią nowość od Artistiko - przepiękny papier ryżowy.

Bazy najpierw zagruntowałam, na dużym banerku użyłam pasty strukturalnej i stempla do efektu drewna. Pomalowałam go farbami akrylowymi oraz żelami antycznymi. Na małym banerku użyłam papieru ryżowego - wykorzystałam ławeczkę z arkusza nr 003 Ogród 01. Na boki nałożyłam spękania jednoskładnikowe. Dodałam wyciski z masy samoutwardzalnej - gałązkę z kwiatami, które pomalowałam. Uplotłam gniazdko z sizalu, dodałam jajka z tekturki, ptaszka oraz napis.  

Mam nadzieję, że praca w takim stylu przypadnie Wam do gustu. 
Pozdrawiam,
Marta


I greet you with the spring banner, on which I used the last novelty from Artistiko - beautiful rice paper.

I primed the bases first, on a large banner I used a structural paste and a stamp for the wood effect. I painted it with acrylic paints and antique gels. On a small banner I used rice paper - I used a bench from sheet No. 003 Garden 01. I applied one-component cracks on the sides. I added clay impressions - a twig with flowers that I painted. I braided a sisal nest, added chipboard eggs, a bird and an inscription.

I hope that you will like working in this style.
Best regards,
Marta









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty