Ślubny dekor z papierem ryżowym / Wedding decor

Witajcie! 

Przyszedł czas na kolejną wiosenną inspirację. Dzisiaj postanowiłam przygotować ślubny dekor z wykorzystaniem papierów ryżowych. Na bazę projektu wybrałam mały medalion hdf, który najpierw zabezpieczyłam białym gesso. Następnie przygotowałam papier ryżowy z odpowiednią grafiką. 

Po wklejeniu pary młodej i sklejeniu bazy dobrałam jeszcze kwiaty, które podzieliłam na dwie części. Całość pokryłam klejem z lakierem do decoupage. Postanowiłam jeszcze dodać kwiecistą kompozycję, którą wykończyłam zagessowanym i potuszowanym napisem. Projekt wykończyłam delikatnie tuszem. 

Hello everyone! 

It's time for another spring inspiration. Today, I decided to create a wedding decor using rice papers. For the base of the project, I chose a small HDF medallion, which I first primed with white gesso. Then, I prepared the rice paper with the appropriate graphics. 

After adhering the bride and groom and assembling the base, I selected flowers and divided them into two parts. I covered the entire piece with decoupage glue. I also decided to add a floral composition, which I finished with a primed and inked inscription. Finally, I gently finished the project with ink.

Komentarze

Popularne posty