Wiosenna zawieszka z papierem ryżowym / Spring banner

Witajcie kochani!!!

W końcu zawitała do nas wiosna, z czego bardzo się cieszę. Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo brakowało już słoneczka. 

Przychodzę do Was dzisiaj z kolejnym, prostym projektem z wykorzystaniem papierów ryżowych od Artistiko

Bazę pomalowałam białym gesso a następnie z jednej strony nałożyłam wzór przez maskę a z drugiej przykleiłam piękny obrazek wydarty z papieru ryżowego. Tył pomalowałam farbą kredową, a następnie papierem ściernym usunęłam farbę w niektórych miejscach.

Z przodu dodałam fioletowe pasy, a następnie całość przybrudziłam brązową farbą, nadając pracy trochę starego, zmęczonego wyglądu. Całość zabezpieczyłam lakierem. Na koniec dodałam napis i wstążeczkę i wiosenna zawieszka gotowa.

Dajcie znać, czy pracowaliście już z papierem ryżowym od Artistiko i który z nich najbardziej się Wam podoba. 

Wielkie buziaki!!!

 

Hello dears!!!

Spring has finally arrived and I am very happy about it. I don't know about you, but I really missed the sun.

I come to you today with another simple project using rice papers from Artistiko.

I painted the base with white gesso and then on one side I applied a pattern through a mask and on the other I glued a beautiful picture torn from rice paper. I painted the back with chalk paint and then removed the paint in some places with sandpaper.

I added purple stripes to the front and then stained the whole thing with brown paint, giving the work a bit of an old, tired look. I protected everything with varnish. Finally, I added the inscription and ribbon and the spring pendant was ready.

Let me know if you have already worked with Artistiko rice paper and which one do you like the most?

Big kisses!!!







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty