Miętowa ramka z papierem ryżowym / Mint frame with rice paper

Witam się dziś z Wami wiosennym projektem - medalionem z najnowszym papierem ryżowym od Artistiko. 
Całą bazę najpierw zagruntowałam, na ramce odbiłam szablon, a potem pomalowałam na miętowy kolor. Drugą część bazy pomalowałam na biało i nakleiłam papier ryżowy - wzór z rowerem z koszem pełnym kwiatów z arkusza nr 009. Ramkę pobieliłam, co uwypukliło wzór z rombami. Dodałam napis oraz wycisk z masy, który pomalowałam farbami akrylowymi. Ramkę delikatnie postarzyłam, polakierowałam, dokleiłam łańcuszek kulkowy i moja wiosenna dekoracja gotowa. 
Pozdrawiam i życzę Wam pięknych wycieczek rowerowych,
Marta. 

Welcome to you today with the spring project - a medallion with the latest rice paper from Artistiko.
I first primed the entire base, reflected the template on the frame, and then painted it in a mint colour. I painted the second part of the base white and glued rice paper - pattern with a bicycle with a basket full of flowers from sheet no. 009. I whitewashed the frame, which emphasised the pattern with rhombuses. I added an inscription and a clay impressions, which I painted with acrylic paints. I gently aged the frame, varnished, glued a ball chain and my spring decoration is ready.
Greetings and I wish you beautiful cycling trips,
Marta.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty