Jesienna ramka ze stodołą i papierem ryżowym Artistiko / Autumn frame with a barn

Jesień rozgościła się u mnie na dobre. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją kolejną inspirację z nowym papierem Artistiko (035) – „Jesienną ramkę ze stodołą”.

Do wykonania pracy użyłam dwóch baz HDF (dużego koła i stodoły) oraz HDFek - dyń, zboża oraz liścia klonu. Wszystkie elementy pomalowałam gesso i białą farbą akrylową. Na środku koła przykleiłam stodołę i pomalowałam ją na czerwono. Gdzieniegdzie przetarłam ją papierem ściernym – tak, aby uwidocznić białą farbę pod spodem. Dookoła stodoły dokleiłam papier ryżowy. Następnie przykleiłam wszystkie HDFki oraz wyciski z glinki – liście, kwiaty i sznur dookoła pracy. Wszystko starannie pomalowałam farbami akrylowymi i domalowałam cień. Pracę pochlapałam farbą akrylową w kolorze pomarańczowym, brązowym i białym. Wszystko zabezpieczyłam lakierem matowym i przetarłam delikatnie złotą pastą woskową. Jak Wam się podoba taka jesień na wsi?

Pozdrawiam,

Kasia Orska.


Autumn has settled in for good. Today I would like to show you my next inspiration with the new Artistiko paper (035) – “Autumn frame with a barn”.

To make the work, I used two HDF bases (a large circle and a barn) and HDFs - pumpkins, grain and a maple leaf. I painted all the elements with gesso and white acrylic paint. In the middle of the circle, I glued the barn and painted it red. Here and there, I rubbed it with sandpaper - to show the white paint underneath. I glued rice paper around the barn. Then I glued all the HDFs and clay impressions - leaves, flowers and a rope around the work. I carefully painted everything with acrylic paints and added a shadow. I splashed the work with acrylic paint in orange, brown and white. I protected everything with a matte varnish and gently rubbed with a gold wax paste. How do you like this autumn in the countryside?

Best regards,

Kasia Orska.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty