Straszny dwór z papierem ryżowym Artistiko / Haunted mansion

Jesienne projekty zwykle zachwycają paletą ciepłych barw, ale w tym roku postanowiłam przełamać tę klasyczną aurę. Halloween to przecież także część jesieni, choć zdecydowanie mroczniejsza. Dlatego po raz pierwszy odważyłam się stworzyć coś naprawdę strasznego! Z pomocą przyszły mi najnowsze grafiki z kolekcji Halloween od Artistiko, które zainspirowały mnie do zbudowania... strasznego dworu.
Zaczęłam od hdfek – pokryłam je czarnym gesso, a następnie dodałam warstwę szarej farby akrylowej z brokatem, by uzyskać lekko połyskujący, tajemniczy efekt. Po wyschnięciu przyszedł czas na wklejanie wybranych grafik z arkusza 01, które idealnie wpasowały się w klimat projektu. Następnie zabrałam się za dekoracje, tuszowanie woskami oraz delikatne przecierki suchym pędzlem z białą farbą, co dodało pracy głębi i postarzanego uroku.
Co myślicie o mojej wersji strasznego dworu? 
Ania - JumperArt

Autumn projects usually enchant with their warm color palettes, but this year, I decided to break away from that classic vibe. After all, Halloween is also a part of fall, though a much darker one. So, for the first time, I dared to create something truly spooky! The latest Halloween graphics from Artistiko came to my rescue and inspired me to build... a haunted mansion.

I started with the HDF boards – I coated them with black gesso, then added a layer of gray acrylic paint with glitter to create a slightly shimmering, mysterious effect. Once it dried, it was time to glue on the graphics from sheet 01, which perfectly fit the theme of the project. Next, I focused on decorations, waxing, and applying delicate dry brush strokes with white paint, adding depth and an aged look to the piece.

What do you think of my version of a haunted mansion?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty