YOUTUBE HOP - Ramka „W świecie magii” z papierem ryżowym Artistiko / "In the World of Magic” + TUTORIAL

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój najnowszy projekt - „W świecie magii” - ramkę, która przeniesie Was do rzeczywistości Harrego Pottera. Przygotowałam również tutorial.

Do stworzenia pracy użyłam papieru ryżowego Artistiko (020), dekorów (miotły, kociołka, kapelusza, tagu, latarni i gwiazdki), baz (dużego koła z nakładką  i małego medalionu), małego koła i tekturki (zestaw ramek). Wszystkie elementy zabezpieczyłam białym i czarnym gesso. Następnie duże koło, owal, tag i małe koło pomalowałam białą farbą akrylową. Na najmniejsze koło nakleiłam papier ryżowy, a na pozostałe elementy wydruki laserowe. Wszystkie elementy przetarłam złotą pastą metaliczną i przykleiłam do bazy. Domalowałam cień, a dookoła zamku uformowałam drzewa z glinki. Dokleiłam też kilka odlewów z żywicy i wycisków z glinki – liści. Wszystkie elementy pomalowałam farbami akrylowymi. Na tekturce namalowałam napis - „Hogwart”. Nad kociołkiem dorysowałam zielony dym. Na koniec pracę pochlapałam rozwodnionymi farbami, zabezpieczyłam lakierem matowym i przetarłam złotym woskiem. Jak Wam się podoba taka praca inspirowana Harrym Potterem?

Pozdrawiam,

Kasia Orska.


Today I would like to show you my latest project - "In the World of Magic" - a frame that will take you to the reality of Harry Potter. I have also prepared a tutorial.

To create the work, I used Artistiko rice paper (020), decors (broom, cauldron, hat, tag, lantern and star), HDF bases (large circle with overlay and small medallion), small circle and chipboard (set of frames). I secured all elements with white and black gesso. Then I painted the large circle, oval, tag and small circle with white acrylic paint. I glued rice paper to the smallest circle, and laser prints to the remaining elements. I rubbed all elements with gold metallic paste and glued them to the base. I painted a shadow, and around the castle I formed trees from clay. I also glued a few resin casts and clay impressions - leaves. I painted all elements with acrylic paints. On the cardboard I painted the inscription - "Hogwarts". Above the cauldron I drew green smoke. Finally, I splashed the work with watered down paints, protected it with matte varnish and rubbed it with gold wax. How do you like such a work inspired by Harry Potter?

Regards,

Kasia Orska.








TUTORIAL YOUTUBE HOP:


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty