Jesienny dekor z papierem ryżowym Artistiko / Autumn decor

Tworząc dzisiejszą inspirację, wprowadzam się w jesienny i magiczny nastrój. Aby na chwilę zatrzymać się na leśnej ścieżce, zdecydowałam się użyć papieru ryżowego 034 - Jesień 02.
Na bazę projektu wybrałam tabliczkę, którą zabezpieczyłam gesso, a następnie nakleiłam na nią grafikę. Aby uzyskać spójne tło dekoru, pomalowałam je farbami w odcieniach bieli, beżu, kremu oraz złota. Krawędzie tabliczki pocieniowałam pomarańczową i złotą farbą.
Następnie dodałam jesienną dekorację HDF wraz z napisem, którą również pomalowałam pomalowałam wspomnianą kolorystyką. Całość dopełniły złote płatki, którymi ozdobiłam dynie.
Na zakończenie projekt zawiesiłam na kraftowym sznurku.
Miłego tworzenia, Ania - JumperArt


Creating today’s inspiration, I immerse myself in an autumnal and magical mood. To pause for a moment on a forest path, I decided to use rice paper 034 - Autumn 02.
For the project base, I chose a wooden plaque, which I primed with gesso and then applied the graphic to it. To achieve a cohesive background, I painted it with shades of white, beige, cream, and gold. I shaded the edges of the plaque with orange and gold paint.
Next, I added an autumn HDF decoration along with a caption, which I also painted using the same color palette. The final touch was the addition of gold flakes, which I used to embellish the pumpkins.
To finish, I hung the plaque on a kraft string.
Happy crafting! Ania - JumperArt









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty