Morskie opowieści z papierem ryżowym Artistiko / Sea stories

Witajcie kochani.

Może i lato chyli się ku końcowi, ale temperatury nadal są tropikalne, dlatego też nie mogłam się powstrzymać by zrobić jeszcze jeden morski projekt.

Bazę z HDF-u zabezpieczyłam białym gesso. Następnie, przykleiłam papier ryżowy klejem do decoupage'u z werniksem. Gdy całość przeschła, na brzegach bazy przykleiłam sznurek jutowy a następnie dodałam trochę cieni płynną farbą akrylową. Teraz przyszedł czas na ozdabianie mniejszymi hdf-kami, które przykleiłam na gel medium. Całość delikatnie pobieliłam, dodałam kuleczki 3d i gotowe.

 

Hello, dears.

Summer may be coming to an end, but the temperatures are still tropical, so I couldn't resist doing one more nautical project.

I secured the HDF base with white gesso. Then, I glued the rice paper with decoupage glue with varnish. When everything dried, I glued jute string to the edges of the base and then added some shadows with liquid acrylic paint. Now it's time to decorate with smaller HDFs that I glued on gel medium. I gently whitened the whole thing, added 3D balls and it was ready.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty