Bobinki / Bobbins

Hej, witajcie :)

Lubicie starocie? Ja uwielbiam, a szczególnym sentymentem darzę drobiazgi związane z szyciem, stare szpulki, nożyczki, guziki, drewniany grzybek do cerowania ( ktoś jeszcze ceruje?:), stare pożółkłe koronki, tasiemki itd. 

Właśnie niedawno wpadły mi w ręce stareńkie koronki i hafty, idealne do nich okazały się bobinki z najnowszej kolekcji "Moho Boho:). Aby pasowały do klimatu moich drobiazgów vintage dodałam im dekorki z odlewów, pomalowałam na biało i postarzyłam ciemnym woskiem. Czyż nie są klimatyczne? :)

Hi :)

Do you like antiques? I love and have a special fondness for sewing details, old bobbins, scissors, buttons, wooden mending mushroom (anyone else is repairing? :), old yellowed laces, ribbons etc. 

Laces and embroidery, spools from the latest collection "Moho Boho :) turned out to be perfect for them. To match the atmosphere of my old knick-knacks, I added decorations, painted them white and aged them with dark wax. atmospheric? :)








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty