Zawieszka Home / Pendant Home

Witajcie, z tej strony Magda Donat,

Dziś chciałabym Wam pokazać najnowszą dekorację jaką sobie zrobiłam. 

Powieszę ją na drzwi mojego mieszkania. W projekcie użyłam największej bazy - obręczy z napisem home oraz mnóstwa wycisków z masy super lekkiej. Wszystko wystylizowałam farbą kredową i patyną. Nieco pracochłonna dekoracja ale jakże efektowna. Jestem ciekawa jakie Wy macie pomysły na wykorzystanie bazy makramowej? Jak zawsze zachęcam Was do pokazywania prac na naszej FB Art Grupa Artistiko.

Hello, this is Magda Donat, 

Today I would like to show you the newest decoration I made for myself. 
I'll hang it on my apartment door. In the project, I used the largest base - a rim with the inscription home and a lot of impressions made of super light mass.
I styled everything with chalk paint and patina. A little time-consuming decoration, but how effective.
I am curious about your ideas for using the macrame base? As always, I encourage you to show your works on our FB Art Grupa Artistiko.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty