Tag ze zdjęciem/ Tag with photo

Witajcie,
z tej strony Magda Donat. Wakacje to taki czas kiedy mamy trochę wolnego. Lubię wtedy poćwiczyć umiejętności, testować preparaty, próbować nowych technik. Jako inspirację przygotowałam tag ze zdjęciem. 

Na początek bazę i drobne elementy zagruntowałam gesso, potem przez szablon nałożyłam pastę pękającą. Wszystko ze sobą kleiłam na heavy body gel. po całkowitym wyschnięciu nadeszła pora na kolorowanie. Czego tu nie ma na tek pracy? w ruch poszły różne farby, fluidy i mgiełki. Pozwólcie, że ich nie wymienię, bo był to totalny eksperyment. Jak było za jasno, to przyciemniałam. Jak było za ciemno, to rozjaśniałam. By podkreślić zdjęcie ramkę pokolorowałam embossingiem na goroąco. Na koniec wykończyłam pracę metalowym woskiem.

Powiedzcie mi, czy Wy lubicie takie eksperymenty? Nie boicie się używania kolorów? skłonni jesteście eksperymentować. Pochwalcie się swoimi pracami na naszej grupie FB ART Grupa Artistiko. będzie nam bardzo miło.

---

Hello, 
this is Magda Donat. Holidays are a time when we have some free time. Then I like to practice my skills, test preparations, try new techniques. As an inspiration, I prepared a tag with a photo. 
First, I primed the base and small elements with gesso, then I applied cracking paste through a template. I glued everything together on a heavy body gel. after it is completely dry, it's time to colorize. 
What is not here for the job? various paints, fluids and mists were in motion. Let me not mention them because it was a total experiment. When it was too bright, I dimmed it.
When it was too dark, I brightened it up. To emphasize the photo, I colored the frame with hot embossing. Finally, I finished the work with metal wax. Tell me, do you like such experiments? Are you not afraid of using colors? you are willing to experiment. Show off your works on our FB ART Grupa Artistiko. we will be very pleased.






kontakt
www.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Tag z nakładką średni

Maska/szablon ROMBY

Ramka 2 HDF

Kwiaty tło HDF

Kwiatki HDF

Komentarze

Popularne posty