Jesienna kartka/ Anautumn card

Cześć,

Jeszcze lato nas na dobre nie opuściło, ale już czuć w powietrzu jesień. Dlatego moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje kolorystyką do nadchodzącej pory roku. Kartkę wykonałam z papieru oraz dodatków do wycinania z kolekcji Vintage Meadow. 

Ramkę oraz papiery postarzyłam brązowym tuszem. Dodatkowo wykonałam wypukły wzór za pomocą maski i pasty brokatowej oraz dodałam złote mikrokulki. Jako dodatków użyłam kwiatów, kamieni oraz sizalu. 

Być może kartkę dostanie jakiś jesienny solenizant.

Hi,

Summer has not yet left, but autumn is already in the air.That’s why my inspiration refers to the
upcoming season in terms of colors.I used beautiful papers and elements from Vintage 
Meadow collection. 
I aged the frame and papers with brown ink and made a pattern with 
a mask and glitter paste. As a decoration I glued some stones, flowers and microspheres. 

Maybe I will give it to someone for an autumn birthday.



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty