Zawieszki Moho Boho / Moho Boho pendants

Witajcie, 

Nowe bazy z kolekcji Moho Boho świetnie nadają się zarówno do makramy, jak i do bardziej ozdobnych zawieszek ze wstążkami.
Używając średniego witraża, wstążek i lampek na baterie, stworzyłam klimatyczną zawieszkę na ścianę, która będzie budować przytulny nastrój nadchodzącej jesieni. Baterie schowałam za kółkiem z hdfu ozdobionym decupażem. Z twardej tektury zrobiłam kieszonkę do której ją włożyłam. Można ją swobodnie wyciągnąć, żeby wymienić baterie. 
Cała kompozycja jest ozdobiona księżycem oraz gwiazdami i pomalowana na niebieskie odcienie. Dodałam również srebrne chlapania.
Dekorację uzupełniłam jasno różowymi kwiatami.
Aby kompozycja nie była zbyt jednorodna dodałam mocniejszy akcent w postaci czerwonego piórka, które powstało przez pomalowanie zwykłego pióra, czerwonym tuszem alkoholowym.

HDF z napisem Love jest delikatnie pocieniowany białą i różową farbą oraz pochlapany złotym kolorem. Posłużyła mi do zawieszenia makramowych piórek. Taka kompozycja jest niezwykle prosta do wykonania i ciekawie wygląda jako dekoracja.

Hello,

The new bases from the Moho Boho collection are great for both macrame and more decorative ribbon hangers.
Using a medium stained glass window, ribbons and battery lamps, I created an atmospheric wall pendant that will build a cozy atmosphere of the upcoming autumn. I hid the batteries behind a HDF wheel decorated with decupage. From hard cardboard I made a pocket in which I put it. It can be pulled out freely to replace the batteries.
The entire composition is decorated with the moon and stars and painted in blue shades. I also added silver splashes.
I complemented the decoration with bright pink flowers.
To make the composition not too homogeneous, I added a stronger accent in the form of a red feather, which was created by painting an white feather with red alcohol ink.

HDF with the inscription Love is delicately shaded with white and pink paint and splashed with a golden color. I used it to hang macrame feathers. Such a composition is extremely simple to make and looks interesting as a decoration.













kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty