Energetyczny hanger z przesłaniem / An energetic hanger with a message

Witajcie, 

Na prezent dla niezwykłej dziewczyny, wykonałam ozdobę na ścianę z przesłaniem. 
Głównym kolorem jest tutaj wyrazista czerwień uzyskana za pomocą tuszy alkoholowych. Delikatnie rozjaśniłam ją żółtym kolorem, złotem ora bielą. Blasku nadaje brokat.

HDF koła posłużyły mi za miejsce na podwieszenie piór, których nowa właścicielka jest fanką.
Napis Wszystko jest możliwe umieściłam w kwiatowej ramce, którą podkleiłam od spodu przezroczystą pleksi tworząc w ten sposób efekt trójwymiarowości. 
Dużo w tej pracy przeróżnych chlapań, podmalowywań i mediowania.

Hello,

As a gift for an unusual girl, I made a wall decoration with a message.
The main color here is expressive red obtained with the help of alcohol inks. I gently brightened it with yellow, gold and white. Glitter gives the glow.

HDF wheels served as a place to hang feathers, which the new owner is a fan of.
The inscription Everything is possible was placed in a floral frame, which I glued on the bottom with transparent plexiglass, thus creating a three-dimensional effect.
There is a lot of splash, paint and mediation in this work.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty