Gdy zimno za oknem / When it's cold outside

Witajcie,

Nie wiem, kiedy w tym roku spadnie pierwszy śnieg… ale dzięki produktom Artistiko mogłam zrobić sobie swoją własną zimę. Wszystkie elementy z hdf pomalowałam kilka razy białym gesso. Jako tło drzwi wykorzystałam papier z kolekcji  „Magical Time”. Potem ułożyłam kompozycję z detali i różnych suszonych roślin z potpourri, a na koniec dodałam trochę koloru i gwiazdek.

Hello,

I don't know when the first snow will fall this year… but thanks to Artistiko products, I was able to make my own winter. I painted all elements from HDF with white gesso several times. As a background of the door I used paper from the "Magical Time" collection. Then I made a composition of details and various dried potpourri plants, and finally added some color and stars.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty