Świąteczna bombka / Christmas bauble

Witajcie,

W swojej pierwszej inspiracji postanowiłam wykorzystać nasze nowości z kolekcji Christmas Mood i tak oto powstała świąteczna bombka.
W sklepie dostępne są trzy rozmiary bombek, ja wybrałam tą największą. Zaczęłam od tego, że okleiłam ją papierem scrapowym, na którym zrobiłam wzór przez maskę.
Praktycznie w każdej mojej pracy są kwiaty i tu też nie mogło ich zabraknąć. Zrobiłam dwie kompozycje po bokach bombki, a w środku umieściłam dwie choineczki, które troszkę podkolorowałam, najpierw gesso a potem zieloną farbką akwarelową.
Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodoba.

Hello,

In my first inspiration, I decided to use our new products from the Christmas Mood collection and this is how the Christmas bauble was created. The store offers three sizes of baubles, I chose the largest one. I started with sticking it with scrap paper, on which I made a pattern through the mask. There are flowers in practically every work I have, and I couldn't miss them here. I made two compositions on the sides of the bauble, and in the middle I placed two Christmas trees, which I colored a little, first with gesso and then with green watercolor paint. I hope you will like my inspiration.







Komentarze

Popularne posty