Zimowa kartka / Winter card

Hej,
 
Ochłodziło się znacznie więc dziś mam dla Was kartkę zimową z elementami najnowszej, świątecznej kolekcji Christmas Mood. 
Kartka jest bardzo prosta do wykonania.
Wszystkie detale pomalowałam białym gesso, choinki i ozdobniki pokryłam zieloną farbą kredową, prezenty czerwoną, renifera brązową a gwiazdki żółtą.
Po wyschnięciu wszystkie przetarłam suchym pędzlem i białą farbą.
Ułożyłam kompozycję, przykleiłam do tła kartki, na koniec spryskałam białą farbą i złotym pigmentem. 

Hi,

It cooled down considerably so today I have for you a winter card with elements from the latest Christmas Mood collection. 
The card is very simple to make.
I painted all the details with white gesso, Christmas trees and decors painted with green chalk paint, gifts with red, reindeer with brown and stars with yellow paints.
After drying, I rubbed them all with a dry brush and white paint.
I arranged the composition, glued it to the background of the card, and sprinkled it with white paint and a gold pigment.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty