Kartka świąteczna / Christmas card

Witajcie!

Na swoją kolejną inspirację przygotowałam kartkę świąteczną i ponownie wykorzystałam między innymi nasze świąteczne nowości z kolekcji Christmas Mood. Pracę zaczęłam od pomalowania wszystkich elementów z HDFki białą farbką. Na drugiej warstwie papieru zrobiłam wzór przez maskę. Spodobał mi się bardzo  skrzat z najnowszej kolekcji i wiedziałam, że znajdzie swoje miejsce na tej kartce. Żeby nie było tak pusto pod skrzatem umieściłam rameczkę z pionsecjami. Ułożyłam kompozycję, w której nie mogło zabraknąć kwiatów w kolorze czerwony, mimo że to nie jest mój ulubiony kolor, to do prac świątecznych często go wykorzystuję. Dodałam gałązki, jemiołkę ina koniec całość jeszcze pochlapałam białą farbką.

Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodoba.
Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego razu.


Hello!

For my next inspiration, I prepared a Christmas card and used our Christmas novelties from the Christmas Mood collection. I started my work by painting all HDF elements with white paint. On the second layer of paper, I made a pattern through the mask. I liked a gnom from the latest collection and I knew that he would find his place on this card. So that it would not be so empty under the gnom, I put a frame with pionseccje. I created a composition that could not lack red flowers, although it is not my favorite color, I often use it for Christmas work. I added twigs, mistletoe and finally splashed the whole thing with white paint.

 

I hope you will like my inspiration.
I greet you nice and warm and see you next time.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty