Straszny Dom / Spooky House

Cześć,


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać projekt który powstał z Artistikowych świątecznych nowości. Wbrew pozorom kolekcja "Christmas Mood" może być wykorzystana również do całkiem nie świątecznych prac. Zresztą sami zobaczcie.


Ale może po kolei.

Z tektury "zbudowałam" podstawę balkonu i dokleiłam do niej "barierkę" czyli świąteczny border. Z drewnianych resztek posklejałam daszek.  HDF-kową kamienicę oraz balkonik pomalowałam czarnym gesso, nałożyłam pastę przez szablon oraz pomiziałam gdzieniegdzie pastą pękająca i piaskową. Następnie całość pomalowałam płynną farbą akrylową. Odlewy również pobrudziłam farbą akrylową. Trumna powstała z czarnego papieru. Całość uzupełniłam łańcuchem, mchem i pomalowaną na czarno gazą. Dodatkowo użyłam wosków do podkreślenia niektórych szczegółów.


I jak myślicie? Udało się? Dajcie znać.

Wielkie buziaki i do następnego razu.


Hi,


Today I would like to show you a project that was created from Artistoko's Christmas news. Contrary to appearances, the "Christmas Mood" collection can also be used for quite non-festive works. Anyway, see for yourself.

 

From cardboard I "built" the base of the balcony and glued a "railing" to it used the Christmas border. I glued the roof from wooden scraps. I painted the HDF tenement house and the balcony with black gesso, applied the paste through a stencil and rubbed it with cracking and sand paste here and there. Then I painted the whole thing with liquid acrylic paint. I also stained the castings with acrylic paint. The coffin was made of black paper. I completed the whole thing with a chain, moss and gauze painted black. Additionally, I used waxes to highlight some details.


And what do you think? Managed to? Let me know.

Big kisses and until next time.













kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty