Notes z nocnym widoczkiem / Notebook with a night view + YouTube TUTORIAL

Cześć, tu Dzika Fossa. 

Tym razem przygotowałam dla Was notes z nocnym widoczkiem.

Bardzo przyjemnie pracuje się układając kompozycję z małych elementów hdf Artistiko oraz z woskami.

Na czarny notes nakleiłam paski z tektury, dodałam maskę z cegiełkami i pomalowałam czarnym gessem. Na tym ułożyłam kompozycję z małych elementów hdf z różnych kolekcji Artistiko i wycisków z masy, przykleiłam, a następnie zagessowałam. Całość delikatnie pokolorowałam woskami.


Hi, this is Wild Fossa. 

This time I have prepared a notebook with a night view for you.
It is very pleasant to work with the composition of small hdf Artistiko elements and waxes.
I glued cardboard strips on a black notebook, added a mask with bricks and painted it with black gesso. On this, I arranged a composition of small HDF elements from various Artistiko collections and moulds, glued it and then painted with black gesso too. I gently colored it with waxes.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty