Album tagowy dla chłopczyka / Tag album for a boy

Hej,

Jaki prezent podarować rodzicom z okazji narodzin dziecka lub jego pierwszych urodzin? Ręcznie robiony album, aby móc utrwalić w nim wyjątkowe chwile i wspomnienia. Na kolejną inspirację przygotowałam tagowy album dla chłopczyka, w którym użyłam większość tekturek z kolekcji dziecięcej. Na kartach dwunastu miesięcy z życia dziecka umieściłam śpioszki, śliniaczek, smoczek, skarpetki, majteczki, body i misia. Niebiesko - czerwone karty z dziecięcymi grafikami ozdobiłam także tekturkami kwiatami, sercami i gwiazdkami. Na okładce znalazło się jeszcze okienko i malutkie buciki, a na pudełku wózek. Album spięłam kokardkami, dodałam trochę białych chlapań, brokatu, papierowych kwiatów i perełek. Taki prezent to pamiątka na całe życie…

Hi,

What gift to give parents on the occasion of the birth of a child or his first birthday? Handmade album for special moments and memories. For another inspiration, I prepared a tag album for a boy, in which I placed most of the cardboards from the children's collection. On the pages of twelve months of a child's life, I put rompers, a bib, a pacifier, socks, panties, a bodysuit and teddy bear. I also decorated the blue and red cards with children's graphics with flowers and hearts with stars. On the cover there was also a window and tiny shoes, and a baby cart on the box. I fastened the album with bows, added some white splashes, glitter, paper flowers and pearls. Such a gift is a memory for life...



      
           

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty