Bądź sobą / Just be yourself

Witajcie,

Dzisiaj przychodzę do Was z projektem, na który miałam ochotę już od dawna i cieszę się, że udało mi się w końcu go zrealizować.

Koncepcja kolorystyczna i kompozycyjna zmieniała się w mojej głowie jak w kalejdoskopie. Ciężko mi było się zdecydować, ale ponieważ czas naglił, musiałam podjąć decyzję i zacząć działać a nie myśleć i analizować. Lubię, gdy moje prace niosą ze sobą jakieś przesłanie i tym razem nie mogło być inaczej.

Ale do rzeczy,

Na spód bazy nałożyłam pastę piaskową przez szablon. Gdy wyschła pomalowałam ją na brązowo a następnie starałam się uwidocznić szczegóły używając białej farby akrylowej (metodą suchego pędzla). Górną warstwę pomalowałam pastą pękającą i pastą piaskową. Ponownie musiałam poczekać aż wyschnie i do kolorowania wykorzystałam zielone liquidy akrylowe.  

A ponieważ doszła do mnie paczka z nowymi tekturkami, to nie mogłam się powstrzymać i również jedna z nich znalazła swoje miejsce w projekcie. Ponieważ tekturki są delikatniejsze niż HDF-ki postanowiłam ją trochę usztywnić. Dlatego też pomalowałam ją na zielono a następnie użyłam bezbarwnego tuszu do embossingu na gorąco. W ten sam sposób przygotowałam napis.

Mam nadzieję, że efekt końcowy przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam gorąco i zachęcam do tworzenia. Buziaki.

Hello,

Today I'm coming to you with a project that I've been wanting to do for a long time and I'm glad that I finally managed to realize it.

The color and composition concept was changing in my head like in a kaleidoscope. It was hard for me to decide, but because time was pressing, I had to make a decision and start acting instead of thinking and analyzing. I like when my works carry a message and this time it couldn't be any different.

But to the point,

I put sand paste on the bottom of the base through a template. When it dried, I painted it brown and then I tried to highlight the details using white acrylic paint (dry brush method). I painted the top layer with cracking paste and sand paste. Again, I had to wait for it to dry and used green acrylic liquids for coloring.

And because I received a package with new chipboards, I couldn't resist and one of them also found its place in the project. Because chipboards are more delicate than HDF, I decided to stiffen it a bit. That's why I painted it green and then used a colorless hot embossing. I prepared the inscription in the same way.

I hope you will like the end result.

I greet you warmly and encourage you to create. Kisses.

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty