Dziecięca kartka shaker/ Children's shaker card

Witajcie!

Uwielbiam robić prace dziecięce i jak zobaczyłam w nowościach tekturki dziecięce wiedziałam, że moja kolejna praca będzie właśnie w takim klimacie. I tak oto powstała kartka shaker w neutralnej kolorystyce, idealna zarówno dla chłopca, jak i dla dziewczynki. Wszystkie tekturki, które znalazły się w mojej pracy wyembosowałam pudrem w kolorze białej perły.

 

Welcome!


I love making children's works and when I saw children's cardboard in the new products, I knew that my next work would be in such a climate. And that's how the shaker card in neutral colors was created, perfect for both a boy and a girl. I embossed all the cardboards that were in my work with powder in the color of white pearl.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty