Klucz do serca / Key to heart

Cześć, tu Dzika Fossa,

Przygotowałam dla Was projekt troszkę trybikowy..ale jednocześnie romantyczny i tajemniczy. Klucz do każdego serca przecież, obwarowany jest tajemnicą:)

Na szyld z hdf przykleiłam papier ryżowy i zabezpieczyłam go. Następnie ułożyłam kompozycję z trybików hdf, wycisków i metali. Na środek dałam odlew serca. Zagessowałam i pomalowałam farbami akrylowymi. Na koniec dodałam napis, woski oraz chlapania.

Hi, this is Dzika Fossa,

I have prepared for you a project a bit steampunk... but at the same time romantic and mysterious. The key to every heart, after all, is a secret :) I glued rice paper to the hdf panel and secured it. Then I arranged a composition of hdf cogs, impressions and metals. I put a heart in the middle. I thickened and painted with acrylic paints. Finally, I added the inscription, waxes and splashes.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty