Kartki noworoczne w szampańskich kolorach / New Year's cards in champagne colors

Witajcie,

Styczeń to czas składania życzeń noworocznych. Z tej okazji wykonałam dwie kartki w kolorach szampana. Użyłam do tego teł z kolekcji "My garden" i arkusza z dodatkami
do wycinania z kolekcji "Vintage Meadow. Zimowe ramki pokryłam gesso, farbami, tuszem w kolorze starego złota i brokatem. Na nich osadziłam grafiki, kwiaty i wyzłocone gałązki. Dołożyłam jeszcze tiul, sizal, różową gipiurę, wstążki, złote kulki i opalizujące cekiny.
Życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń w Nowym roku!

Hello,

January is the time to make New Year wishes. For this occasion, I made two cards in champagne colors. I used backgrounds from the "My garden" collection and a sheet with accessories for cutting from the "Vintage Meadow" collection. I covered the winter frames with gesso, paints, old gold ink and glitter. On them I placed graphics, flowers and gilded twigs. I also added tulle, sisal, pink guipure, ribbons, golden balls and iridescent sequins.
I wish you all your dreams come true in the New Year!








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty