Wyprawa po skarb / Treasure Hunt

Witajcie Kochani !

Przychodzę do Was z pierwszą inspiracją w Nowym Roku.

Tym razem zapraszam na wyprawę po skarb… A jak skarb, to obowiązkowo ukryte wejście – rozsuwający się mur, mnóstwo zardzewiałych łańcuchów, śrub i trybików… oraz miedziane wrota pokryte patyną :) Tym razem zaszalałam z mediami :)

Od dawna uwielbiam efekt rdzy, a ostatnio zakupiłam sobie również zestaw do patyny, więc musiałam spróbować…

Jak zawsze pracę zaczęłam od pomalowania wszystkiego białym gesso. Następnie dolną część pomalowałam farbą, naniosłam pastę modelującą przez szablon, posypałam wzór preparatem do uzyskania efektu patyny i polałam całość odczynnikami. Po wyschnięciu powstał całkiem ciekawy efekt. Ale żeby było jeszcze lepiej, całość pobrudziłam bitumem. Na wierzchnią część taga nałożyłam pastę pękająca i pastę piaskową przez szablon imitujący mur. Po wyschnięciu całość pomalowałam – początkowo mgiełkami ale finalnie wykorzystałam liquide acrylic w moich ukochanych brązach. Na koniec ponownie użyłam białego gesso i delikatnie, prawie suchym pędzlem uwidoczniłam powstałą fakturkę.

Trybiki i hdf-kowy łańcuch pomalowałam farbą i posypałam preparatem do rdzy. Po wyschnięciu zastosowałam odczynniki w 3 kolorach i czekałam na efekt – który zawsze mnie zadziwia.

Odlew z żywicy pomalowałam czarnym gesso a następnie za pomocą wosków w trzech kolorach starałam się uwidocznić fakturę.

I w taki właśnie sposób postały wrota do zaginionego, magicznego królestwa.

Bawiłam się przy tym niesamowicie i mam nadzieję, że Wam również spodoba się  moja inspiracja.

Hello dears !

I come to you with the first inspiration in the New Year.

This time I invite you on a treasure hunt... And if it's a treasure, it's a hidden entrance - a sliding wall, lots of rusty chains, screws and cogs... and a copper gate covered with patina :) This time I went crazy with the media :)

I’ve loved the rust effect for a long time, and recently I also bought a patina set, so I had to try it…

As always, I started my work by painting everything with white gesso. Then I painted the lower part with paint, applied the modeling paste through the stencil, sprinkled the pattern with the preparation to obtain the patina effect and poured the whole thing with reagents. After drying, quite an interesting effect was created. But to make it even better, I stained the whole thing with bitumen.

On the top part of the tag, I applied cracking paste and sand paste through a stencil imitating a wall. After drying, I painted the whole thing - initially with mists, but finally I used liquide acrylic in my beloved browns. Finally, I used white gesso again and gently, with an almost dry brush, made the resulting texture visible.

I painted the cogs and the hdf chain with paint and sprinkled with rust preparation. After drying, I applied reagents in 3 colors and waited for the effect - which always amazes me.

I painted the resin cast with black gesso and then with waxes in three colors I tried to make the texture visible.

And that's how the gate to the lost magical kingdom was created.

I had a lot of fun doing it and I hope you will enjoy my inspiration as well.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty