Ahoj przygodo!! / Ahoy adventure!!

Cześć,

Ponieważ lato kojarzy mi się z wakacyjnymi wyjazdami, dlatego dzisiejsza praca jest taka trochę podróżnicza. Jak tylko zobaczyłam Artistikowe nowości wiedziałam, że balony pójdą na pierwszy ogień.
Najpierw zaczęłam od przygotowania bazy. Zabawy było sporo….. Użyłam masek i pasty modelującej i piaskowej, dokleiłam gazę, resztki tekturowego pudełka a następnie całość pomalowałam białym gesso. Gdy baza schła, odlewy i hfd-ki pomalowałam czarnym gesso. Ponownie wróciłam do bazy i zaczęłam ją malować wykorzystując farby akrylowe. Gdy byłam już wstępnie usatysfakcjonowana przykleiłam przygotowane HDF-ki i odlewy. Teraz nadszedł czas na zabawę woskami i farbami metalicznymi. A gdy całość lekko przeschła dodałam jeszcze cienie, by dodać trochę przestrzenności.
Następnie dokleiłam papierowe elementy, ręcznie robione kwiaty i całość pochlapałam białą farbką.
Przyznać muszę, że to chyba największy (gabarytowo) projekt, który do tej pory zrobiłam.
Jak Wam się podoba?

Hello,

Because I associate summer with holiday trips, that's why today's work is a bit of a traveler. As soon as I saw Artistiko novelties, I knew that the balloons would go first.
First, I started with preparing the base. It was a lot of fun ..... I used masks and modeling and sand paste, I glued gauze, the remains of a cardboard box and then I painted the whole thing with white gesso. When the base dried, I painted the casts and hfds with black gesso. I returned to the base again and started painting it using acrylic paints. When I was initially satisfied, I glued the prepared HDFs and casts. Now it's time to play with waxes and metallic paints. And when the whole thing was slightly dry, I added shadows to add some spaciousness.
Then I glued paper elements, handmade flowers and splashed the whole thing with white paint.
I have to admit that this is probably the biggest (in terms of size) project I've done so far.
How do you like it?








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty