Kartki Steampunk Dla Niej, Dla Niego / Steampunk Cards For Her, For Him

Hej,

Jako, że ostatnio jestem dosyć mocno "papierowa" dziś mam dla Was kartki, wersja Dla Niej i wersja Dla Niego. W kartkach wykorzystałam elementy tekturkowe z kolekcji "Steampunk". Tak się składa, że kolekcja papierów, której użyłam nosi również nazwę "Steampunk", więc jedno do drugiego świetnie pasowało. Wszystkie elementy tekturkowe zembosowane zostały pudrem w kolorze starego złota, co może nie jest najlepiej widoczne na zdjęciach, ale uwierzcie mi , że świetnie współgra z papierami

Hi,

As I'm quite "paper" lately, I have cards for you today, version For Her and version For Him. In the cards I used cardboard elements from the "Steampunk" collection. It just so happens that the collection of papers I used is also called "Steampunk", so the two went together perfectly. All cardboard elements have been embossed with powder in the color of old gold, which may not be the best visible in the photos, but believe me, it perfectly harmonizes with the papers;)


















kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty