Morski dekor w stylu steampunk / Steampunk nautical decor

Witajcie,

Na warsztat wzięłam drugi z nowych Art setów z kolekcji 'Steampunk'. Elementy kojarzące się z wodą - rury i krany, połączyłam z morskimi elementami, tworząc zaskakujący podwodny krajobraz. Hdfki pokryłam gesso i farbami, układając kompozycję na odwróconym blejtramie. Jako tło wybrałam nadmorski widok, który zatopiłam pośród muszli, sizalu, chrobotka i wodorostów. Całość pokryłam cienką siatką, wykończyłam sznurkiem, mikrokulkami i chlapaniami.

Hello,

I took the second of the new Art sets from the 'Steampunk' collection to the workshop. Elements associated with water - pipes and taps, I combined with marine elements, creating a surprising underwater landscape. I covered the hdf components with gesso and paints, arranging the composition on an inverted stretcher. As a background, I chose a seaside view, which I drowned among shells, sisal, moss and seaweed. I covered the whole thing with a thin mesh, finished with string, microbeads and splashes.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty