Rozświetlona żaróweczka / Illuminated light bulb

Cześć , tu Dzika Fossa. 

Kolekcja steampunkowa zdecydowała się nie schodzić z mojego biurka, więc ja specjalnie nie protestuję ;) Dzisiaj przygotowałam dla Was rozświetloną żaróweczkę.

Obie części bazy żarówki pokryłam gessem – górną część czarnym, dolną białym. Zagessowałam na czarno również małe hdf-ki z żaróweczkami, łańcuchowy hak i szczypce. Na dolnej bazie zrobiłam pomarańczową farbą efekt rozjaśnienia, nakleiłam górną część i ułożyłam kompozycję. Całość delikatnie pokolorowałam farbami akrylowymi, dodałam metale i całość musnęłam woskami. Świeci?

Hi, this is Dzika Fossa. 

The steampunk collection decided to stay on my desk, so I'm not protesting ;) Today I have prepared a lit bulb for you. I covered both parts of the bulb base with gesso - the upper part was black, the lower part was white. I also thickened small hdfs with light bulbs, a chain hook and pliers in black. I made a brightening effect on the lower base with orange paint, glued the upper part and arranged the composition. I gently colored the whole thing with acrylic paints, added metals and rubbed the whole thing with waxes. Shines?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty