Balon z podróżniczką / Baloon with a traveler

Cześć, tu Dzika Fossa,

Zakochałam się w steampunkowej kolekcji, więc mam dla Was kolejny projekt w tym klimacie. Do zrobienia balonu z podróżniczką wykorzystałam największą bazę balonu, okleiłam ją papierem scrapowym i nakleiłam drugą część. Następnie ułożyłam kompozycję z cudnych steampunkowych hdf-ek, m.in. wykorzystując art – set oraz dodałam trochę odlewów i papierowych dodatków. Wszystko pomalowane farbami akrylowymi, pociągnięte woskami – i już lecimy.

Hi, this is Dzika Fossa,

I fell in love with the steampunk collection, so I have another steampunk project for you. To make a balloon with a traveler, I used the largest balloon base, covered it with scrap paper and glued the second part. Then I put together a composition of wonderful steampunk hdfs, using art-set and added some casts and paper extras. Everything painted with acrylic paints, waxed – and here we go.







Komentarze

Popularne posty