Steampunk ATC

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam steampunkowe karty ATC. Cieszą się one ostatnio dość dużą popularnością i chętnie wymieniamy się z innymi np. na zlotach scrapbookingowych.

Zdecydowałam się na zrobienie kart, trochę takich nie w moim stylu :), bo mediowych. Nie używałam papieru scrapowego do oklejenia bazy. Na czarnym kawałku papieru bazowego zrobiłam wzór przez maskę przy użyciu białej pasty strukturalnej, użyłam dwóch najnowszych wzorów masek. Następnie sięgnęłam po woski i pokryłam cały kawałek papieru z już wyschniętym wzorem najpierw woskiem miedzianym, w miejscach gdzie była nałożona maska dawałam do trochę więcej, a potem dodałam trochę niebieskiego, morskiego wosku, który roztarłam w niektórych miejscach.

Przygotowałam sobie tekturki zębatek, skrzydeł, kluczy, łańcuchów, pomalowałam je czarnym gesso, a potem pokryłam je woskami, tymi samymi co bazę. Dodałam zegar wycięty wykrojnikiem, trochę steampunkowych elementów do wycięcia.

I karty gotowe :)

Jak Wam się podobają?

Hello!

For today's inspiration I prepared steampunk ATC cards. They are quite popular recently and we are happy to exchange them with others, e.g. at scrapbooking rallies.
I decided to make cards, a bit not my style :), because media ones. I did not use scrap paper to cover the base. On a black piece of base paper I made a pattern through the mask using white texture paste, I used two of the latest mask patterns. Then I reached for the waxes and covered the whole piece of paper with the already dried pattern first with copper wax, in places where the mask was applied I added a little more, and then I added some blue sea wax, which I rubbed in some places.
I prepared cardboards of gears, wings, keys, chains, painted them with black gesso, and then covered them with waxes, the same as the base. I added a clock cut with a die, some steampunk elements to be cut out.

And the cards are ready :)

How do you like them?







Komentarze

Popularne posty