Dyniowa stodoła / Pumpkin barn

Witajcie,

Sezon na dynie uważam za otwarty! Cudowne jesienne elementy hdf z kolekcji "Welcome Fall" zainspirowały mnie do zrobienia dyniowej farmy na bazie stodoły...

Okleiłam ją papierem imitującym stare deski, wytuszowałam krawędzie i wycięłam otwory na okna. Umieściłam w nich koronkowe firany i kwiatowe zasłony. Przed stodołą pojawiły się dynie z małych elementów hdf. Wytuszowane, ułożone naprzemiennie z papierowymi dyniami zapraszają na stoisko pełne jesiennych smakołyków. Całość zdobią jeszcze jesienne kwiaty, zboża, wianek i girlanda, nie zabrakło chlapań i koralików.

Hello,

Pumpkin season is open! Wonderful autumn hdf elements from the "Welcome Fall" collection inspired me to make a pumpkin farm based on a barn...
I covered it with paper imitating old boards, inked the edges and cut out openings for windows. I put lace and floral curtains in them. Pumpkins made of small hdf elements appeared in front of the barn. Inked, arranged alternately with paper pumpkins, they invite you to a stand full of autumn delicacies. The whole is decorated with autumn flowers, cereals, a wreath and a garland, there were also splashes and beads.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty