Jesienny orzech/ Autumn nut

Witajcie!

W swojej dzisiejszej inspiracji sięgnęłam po nowości jesienne i przygotowałam dekor w kształcie orzecha w klimacie trochę jesiennym. Orzech jest warstwowy, więc dolną warstwę okleiłam papierem scrapowym, a górną najpierw pomalowałam gesso a potem trochę pochlapałam  farbką w kolorze brązowym. Na tak przygotowaną powierzchnię nałożyłam maskę kamyczki. W mojej kompozycji wykorzystałam też mniejsze HDFki, między innymi liść klonu, stodołę, dynie. Całość na koniec pochlapałam jeszcze  białą farbką.


Hello!

In my today's inspiration, I reached for autumn novelties and prepared a walnut-shaped decor in a slightly autumnal climate. Walnut is layered, so I covered the lower layer with scrap paper, and the upper one was first painted with gesso and then a bit of brown paint. I applied a pebble mask to the prepared surface. In my composition I also used smaller HDFs, including maple leaf, barn, pumpkins. Finally, I sprayed the whole thing with white paint.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty