Jesienna dynia / Autumn pumpkin

Cześć , tu Dzika Fossa

Dostałam do łapek najnowszą kolekcję i dynia po prostu do mnie zawołała:)

Zagessowałam średnią dyńkę, położyłam maskę i troszkę pasty pękającej.

Ułożyłam kompozycję z przepięknych, jesiennych hdf-ek _głównie liści i dodałam jeszcze miotłę czarownicy. Troszkę wycisków, metali i dodatków oraz kolory – czerwienie, pomarańcze i brązy. Jeszcze tylko kwiat z suszków, kilka drobiazgów i dyńka już jesienna.

Hi, this is Dzika Fossa,

I got the latest collection in my paws and the pumpkin just called to me :) 

I thickened a medium pumpkin, put a mask and some cracking paste. 

I made a composition of beautiful autumn hdfs - mostly leaves and added a witch's broom. Some moulds, metals accessories, and colors - reds, oranges and browns. Just a flower made of dried flowers, a few trinkets and an autumn pumpkin.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty