Kartka ślubna/ Wedding card

Witajcie,

Tematem mojej kolejnej inspiracji  jest  Ślub, chociaż  z motywów typowo ślubnych w mojej pracy znajdziecie tylko obrączki  :). Powstała kartka w formacie  13x18 cm. Oprócz tekturkowych obrączek, wykorzystałam  tekturkowy zegar, który w pewnym sensie   zastępuje mi  serwetke, na której zawsze  budowałam  komozycje. Tutaj kompozycje  zbudowałam właśnie na tarczy zegarowej. W kompozycji  możecie też zauważyć ornamenty, które są fajnym dopełnieniem każdej kompozycji. Wykorzystałam też motyw makramy, żeby wydłużyć  troszkę  swoją kompozycje. 


Hello,

The theme of my next inspiration is Wedding, although from typical wedding motifs in my work you will only find wedding rings :). The resulting card is 13x18 cm. In addition to cardboard wedding rings, I used a cardboard clock, which in a way replaces a napkin on which I always built compositions. Here, I built the compositions on a clock face. In the composition you can also notice ornaments that are a nice complement to any composition. I also used the macrame motif to lengthen my compositions a bit.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty