Mroźna dynia / Frosty pumpkin

Witajcie,

Może i lato do nas wróciło ale u mnie na warsztacie (dla równowagi 🤣) zagościła już zima.
Projekt dyni w mroźnych kolorach chodził mi po głowie od zeszłego roku, więc tym bardziej się cieszę, że udało mi się go w końcu zrealizować.
Wykorzystałam cudowne papiery, pastę pękającą i brokat.... ale po kolei.
Na bazę przykleiłam papier a górną część pomalowałam pastą pękającą. Gdy wyschła nadałam delikatnego koloru farbami. Tekturki od Artistiko delikatnie potuszowałam na brzegach i posypałam brokatem. Ułożyłam kompozycję z kwiatów i różnych dodatków. Aby dodać mroźnego efektu, na koniec posypałam mikrokulkami i cekinami.
W tym roku będę gotowa na święta😅

Hello,

Maybe summer has returned to us, but winter has already arrived in my workshop (for balance 🤣).
The pumpkin project in frosty colors has been on my mind since last year, so I'm glad that I finally managed to realize it.
I used wonderful papers, cracking paste and glitter.... But first things first.
I glued paper on the base and painted the upper part with cracking paste. When it dried, I gave a delicate color with paints. Cardboards from Artistiko I gently inked on the edges and sprinkled with glitter. I arranged a composition of flowers and various accessories. To add a frosty effect, at the end I sprinkled with microbeads and sequins.
This year I'll be ready for Christmas😅








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty