Jesienna dynia / Autumn pumpkin

Witajcie!

Kiedy zobaczyłam w jesiennych nowościach stojące dynie, od razu wiedziałam jaki projekt powstanie :). Wybrałam największą dynię,okleiłam ją papierem scrapowym i stworzyłam na niej coś na kształt jesiennego layoutu. W kompozycji, oprócz kwiatów i elementów do wycięcia, nie mogło zabraknąć oczywiście HDFek, które pomalowałam na kolory, najbardziej kojarzące mi się z jesienią.

Hello!

When I saw standing pumpkins in the autumn news, I immediately knew what project I would create :). I chose the biggest pumpkin, covered it with scrap paper and created something like an autumn layout on it. The composition, in addition to flowers and elements to be cut out, could not miss HDF tiles, which I painted in colors that I associate most with autumn.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty