Błękitna szkatułka

Witam Was w Nowym Roku!!
Na dziś przygotowałam drewnianą szkatułkę z mediowym wieczkiem. Na moment odpuściłam odcienie brązu... choć myślę, że nie na długo ;)


Mam nadzieję, że już wiecie jak fantastycznie sprawdzają nasze produkty z hdf we wszelkich mixed mediowych projektach <3 Wystarczy je delikatnie zabezpieczyć cieniutką warstwą gessa lub zwykłą farbą akrylową i można tworzyć cuda!


Tym razem jako główny punkt mojej pracy wybrałam napis 'just be yourself'. Pudełko dla bliskiej osoby z takim przesłaniem będzie z pewnością fantastycznym prezentem.



Oprócz Rainbow color w kolorze Navy Blue i Black Duo wykorzystałam metaliczną, złotą farbkę, którą podmalowałam m.in. trybiki, tak aby kolorem nawiązywały do metalowych elementów.


Pasta śniegowa, która zapewne została Wam po świątecznych projektach może się przydać w mediowaniu. Nie dałam jej wyschnąć i szpatułką nałożyłam w kilku miejscach, tworząc nieregularną strukturę.


Całość została solidnie pochlapana splashem białym i czarnym, do tego rozwodnionym gessem. Do tego stempelki z moim ulubionym drobnym pismem ;) Na przodzie szkatułki znalazł się drobny akcent w postaci małej, kwadratowej tabliczki i metalowej serwetki.  


Pozdrawiam i do zobaczenia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty