Mediowa kurka

Z wielką radością witamy na blogu nową kolekcję wielkanocną!! Moją pierwszą inspiracją przywołującą wiosnę jest mixed mediowa kurka z całą masą dodatków z hdf.


Na początku wszystkie elementy delikatnie pokryłam cieniutką warstwą białego gessa. Później przez maskę nałożyłam piaskową pastę Daily ART. Po wyschnięciu jest bardzo twarda i tworzy delikatną strukturę.

Następnie zaczęłam naklejać wszystkie elementy... oczywiście na warstwy. Wybrałam tutaj same nowości: zestawy bazi, jajek i kwiatów. Do tego małe stojące jajko i napis.


Uwielbiam wykorzystywać w swoich projektach napisy z hdf-u. Są sztywne, a zabezpieczone gessem bardzo wytrzymałe we wszelkich pracach wykorzystaniem wody.


Kurka dostała koloru dzięki mgiełkom w odcieniach brązu, który nie zmiennie towarzyszy mi w projektach ;)


W Art Grupie Artistiko na fb czekamy na Wasze propozycje wykorzystania kolekcji WIELKANOCNY CZAS / EASTER TIME!
Do zobaczenia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty