Oczami wyobraźni

Okazuje się, że nie posiadam swojej własnej prywatnej Artistikowej tabliczki nr 1 ♡ . Dlatego też wiele frajdy sprawiło mi zrobienie jej w domowym zaciszu ;) 


Bazę hdf oraz wszystkie dodatki, takie jak murek z wyjątkiem napisu zabezpieczyłam cieniutką warstwą białego gesso. Do tego wzór z nowej ulubionej maski.



Następnie po wielu zastanowieniach jak zbudować kompozycję odkopałam świąteczne zapasy i wyszperałam  styropianowy medalion, który jest głównym elementem... to wokół niego budowałam całą dekorację. Kilka kwiatków dodatków z masy plastycznej i tkanin bardzo mnie zadowoliło.


Wszystko klejone na gel medium i pokolorowane rainbow color Yellow Amber i Brown. Na koniec blask trochę kropeczek i oczywiście wybielanie całości gessem.  



Mi się podoba :) A Wam? 
Pozdrawiam cieplutko 
Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty