Vintage tag

Witam Was gorąco w te mroźne dni!
Uwielbiam prace w stylu retro, vintage... postarzone, przetarte i pochlapane. Tym razem przygotowałam inspirację w odcieniach szarości, co niezbyt często mi się ostatnio zdarza - choć to kolor, który bardzo lubię.


Praca powstała na bazie dużego taga hdf (dla mniejszego znalazło się też miejsce). Do tego jeden z napisów, które po prostu uwielbiam dodawać do swoich prac. 
Na początku całość zagessowałam i nakleiłam stare fragmenty tekstu, co z pewnością stanowi ciekawe tło.



Lubię wykorzystywać różnego rodzaju fragmenty tkanin, które odpowiednio pokolorowane i dopasowane do całości tworzą świetną strukturę... do tego po wysuszeniu stają się zazwyczaj sztywne, co dodatkowo daje ciekawszy efekt. W tym wypadku wykorzystała Rainbow Color Black Duo, który wymaga użycia wody, aby zabarwić powierzchnię.


Nie obyło się bez gessa na całym projekcie. Do tego sporo chlapnięć rozcieńczoną farbą akrylową oraz mgiełką w kolorze Silver z Daily Art. 
  


Na tak wygessowaną pracę nałożyłam jeszcze srebrną pastę satynową, która w wielu przypadkach zastępuje mi woski barwiące.



Pozdrawiam Was i do zobaczenia następnym razem,
Ściskam <3 
Kasia Salmanowicz



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty