Wyjątkowy dzień

Hej witajcie!
Dziś inspiracja  związana ze zbliżającymi się Dniami Babci i Dziadka. I pomyśleć, że wszystkie zimowo-świąteczne  "Hdf-ki" artistikowe zdążyłam już spakować do pudła " na przyszły rok":).



Kiedy patrzę na to zdjęcie (bardzo je lubię)  mojej pary dziadków i drugiej babci pierwsza myśl to "...jesteśmy na wczasach w tych góralskich lasach...", prawda, że zimowa kolekcja świetnie się tu sprawdziła? Do tego artistikowa ramka tez tu fajnie pasuje.  



Na początek maska  (mój nowy nabytek), dalej  ruch poszły: pasta strukturalna, mgiełki, proszki 13arts i metaliczne pigmenty i duuuzo białego gessa:). 



Wcześnie straciłam ich wszystkich, ale może patrzą z góry i podoba im się to co zrobiłam?
Pozdrawiam,
Beata



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty