Na zawsze razem

Witam Was serdecznie.
Z tego tytułu, iż wielkimi krokami zbliża się Dzień Babci i Dziadka postanowiłam przygotować inspirację właśnie w tym temacie. 



Zaczęłam od mozolnego poszukiwania zdjęcia, na którym są moi dziadkowie. Chciałam aby fotografia była jeszcze z przed okresu cyfrowego. Znalazłam malutkie,bardzo stare zdjęcia przedstawiające moich dziadków prawdopodobnie świeżo po ślubie. Tak więc fotografia ta ma ponad 60 lat.





Artistikową tabliczkę pokryłam białym gesso, a w niektórych miejscach pociapałam pastą strukturalną




Wszystkie elementy kompozycji przymocowałam na gel medium od 13 arts. 



Całość jeszcze raz pokryłam gessem, a następnie pomalowałam farbkami w różnych odcieniach błękitu. Aby uwydatnić całą kompozycję oraz wszelkie nierówności całość pociapałam delikatnie złotą farbką . 



No i na koniec duuuużo chlapań kolorowymi splashami , które wręcz uwielbiam. 



Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do chwalenia się waszymi pracami z użyciem elementów hdf na naszej specjalnej artistikowej grupie. Oto link do strony:  https://www.facebook.com/groups/300651867070617/
Madośka



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty