Pastelowy motyl

Witam Was serdecznie :)
Czy widzieliście już nową, absolutnie cudowną, wiosenną kolekcję elementów HDF ,jaka pojawiła się w sklepie firmowym ARTISTIKO?
Jeśli nie to gorąco zapraszam do obejrzenia jej bo jest w czym wybierać.
Zanim jednak te wszystkie cudowności trafią do mnie na biurko :))) sięgnęłam po nieco starszy element z oferty Artistiko. A mianowicie po tego uroczego motylka, który idealnie nadaje się do prac o tematyce wiosennej.




Całą bazę okleiłam papierem z nowej kolekcji 13 Arts, naniosłam odrobinę pasty przez maski i splashy.



W centralnym miejscu umieściłam napis i delikatną kwiatową kompozycję.



Teraz pozostaje mi tylko z utęsknieniem czekać na pierwsze oznaki wiosny....i paczkę z nowościami:))))
Pozdrawiam Was gorąco i do następnego razu. Papa :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty